Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?
Neem contact met ons op
Bel 088 – 020 45 00
Stuur een e-mail
Ons bezoek en postadres
Saal van Zwanenbergweg 21
5026 RM Tilburg
SUGGESTIE OF KLACHT
Wij staan altijd open voor suggesties om te verbeteren. Het continue verbeteren van onze dienstverlening vinden wij namelijk heel erg belangrijk, dus uw mening is ons veel waard.
Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening vinden wij dat uiteraard zeer vervelend voor u. Wij proberen er alles aan te doen om uw klacht te verhelpen.
U kunt uw suggestie(s) of klacht(en) doorgeven via e-mail (klacht@ict4finance.nl). Ook is het mogelijk uw suggestie of klacht per brief te sturen naar:
ICT4Finance
t.a.v. klachtenafhandeling
Postbus 167
5000 AD Tilburg
Welke gegevens hebben wij van u nodig als u een klacht wilt doorgeven?
Om uw klacht op de juiste manier in behandeling te nemen, hebben wij de volgende gegevens van uw nodig:
naam
adres
woonplaats
telefoonnummer
e-mailadres
Indien aanwezig: polisnummer
Indien aanwezig: soort product
omschrijving van de klacht
Wanneer kunt u antwoord verwachten?
U ontvangt binnen zeven werkdagen een bevestiging. De inhoudelijke behandeling van de klacht wordt binnen 14 werkdagen afgerond, u ontvangt binnen 21 werkdagen een schriftelijke motivering van het ingenomen standpunt.