Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken?

Neem contact met ons op
Bel 088 – 020 45 00
Stuur een e-mail

Ons bezoek en postadres

Saal van Zwanenbergweg 21

5026 RM Tilburg

SUGGESTIE OF KLACHT

Wij staan altijd open voor suggesties om te verbeteren. Het continue verbeteren van onze dienstverlening vinden wij namelijk heel erg belangrijk, dus uw mening is ons veel waard.

Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening vinden wij dat uiteraard zeer vervelend voor u. Wij proberen er alles aan te doen om uw klacht te verhelpen.

U kunt uw suggestie(s) of klacht(en) doorgeven via e-mail (klacht@ict4finance.nl). Ook is het mogelijk uw suggestie of klacht per brief te sturen naar:

 

ICT4Finance

t.a.v. klachtenafhandeling

Postbus 167

5000 AD Tilburg

 

Welke gegevens hebben wij van u nodig als u een klacht wilt doorgeven?

Om uw klacht op de juiste manier in behandeling te nemen, hebben wij de volgende gegevens van uw nodig:

naam
adres
woonplaats
telefoonnummer
e-mailadres

Indien aanwezig: polisnummer
Indien aanwezig: soort product

omschrijving van de klacht

Wanneer kunt u antwoord verwachten?

U ontvangt binnen zeven werkdagen een bevestiging. De inhoudelijke behandeling van de klacht wordt binnen 14 werkdagen afgerond, u ontvangt binnen 21 werkdagen een schriftelijke motivering van het ingenomen standpunt.