Het belang van een perfect onderhouden en ingerichte ICT is cruciaal om als financieel advieskantoor of volmachtbedrijf succesvol te zijn. Om dit zelf te doen vergt dit veel aandacht, expertise en grote investeringen.

Samen met onze samenwerkingspartner Missing Piece nemen we u die zorg weg. Met het full service werkplekbeheer heeft u een state of the art automatisering, specifiek voor verzekeringskantoren en volmachtbedrijven ontwikkeld en ingericht. Voor een vast bedrag per werkplek, per maand.

Volledige uitbesteding van uw werkplekbeheer

Al uw applicaties worden extern beheerd. Via een online verbinding kunt u deze op uw werkstation gebruiken. Ook worden alle hardware, software en netwerkverbindingen verzorgd die hiervoor benodigd zijn.

U betaalt per werkplek, per maand voor:

  • Toegang en technisch beheer verzekeringssoftware ANVA. Denk hierbij aan een goede beveiligde toegang, (GIM) koppelingen en (decentraal) scannen.
  • Office software (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint ev. Access)
  • Microsoft Dynamics, Viso, Project etc.
  • Uw mailomgeving (Microsoft Outlook op Microsoft Exchange)
  • Een vaste werkplek (muis, toetsenbord, beeldscherm, (thin) cliënt)
  • Een mobiele werkplek (laptop, docking station)
  • Externe toegang tot al uw softwareapplicaties

U betaalt daarnaast per stuk, per maand voor:

  • Printers en/of multifunctionals
  • Eventuele scanners

Het werkplekbeheer kunt u vanzelfsprekend ook modulair afnemen.